Webinary dla psychoterapeutów

Zdjęcie

Praca z queerową parą – 9.01.2025, 20:00

 

  • Co jest ważne w pracy z parami i relacjami LGBTQ+ i na co zwracać uwagę?
  • Na czym polega specyfika takiej pracy i czego potrzebuje terapeuta/terapeutka, by robić to właściwie?
  • Jak sytuacja osób LGBT w Polsce wpływa na ich funkcjonowanie w relacjach?
  • W jaki sposób stres mniejszościowy i stygmatyzacja oddziałują na zdrowie psychiczne?
  • Jak unikać sytuacji, w której terapeuta poprzez wzmacnianie normatywności w niekorzystny sposób wpływa na proces terapeutyczny?

Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu Otwarte Spotkania w RiO – 9 stycznia o 20:00 Justyna Dubanik podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem pracy z parami nieheteronormatywnymi. Jeżeli chcesz zapisać się na spotkanie online, kliknij poniższy przycisk – otrzymasz link do webinara mailem.

Tematyka ta zostanie zgłębiona i poszerzona podczas stacjonarnego warsztatu Praca z parami i relacjami należącymi do różnorodności seksualno-genderowo-relacyjnych”, który odbędzie się w dniach 25-26.04.2025 w Razem i Osobno na ul. Francuskiej 16/6. Poprowadzi go również Justyna Dubanik. Więcej informacji znajdziesz na stronie Warsztaty specjalistyczne.

Zarejestruj się
Zdjęcie

Otwarte Spotkania w RiO – Gestalt w pracy z parą

Zapraszamy na cykl spotkań online dla psychoterapeutów i studentów psychoterapii.

Jednym z naszych celów jest promowanie podejścia Gestalt w pracy z parą. Głęboko wierzymy, że relacyjny charakter Gestaltu w połączeniu z fenomenologią, koncentracją na procesie a nie treści, patrzeniem horyzontalnym i opieraniem się o teorię pola daje ogromną szansę na skuteczne wspieranie pary w przechodzeniu przez kryzysowe sytuacje oraz wspólne wzrastanie i tworzenie stabilnego „My”. Chcemy realizować tę misję na wiele sposobów – jednym z nich jest cykl interaktywnych  webinarów, podczas których chcemy dzielić się wiedzą, dyskutować i zachęcać do twórczej wymiany doświadczeń.

Spotkania mają charakter otwarty i bezpłatny. Prowadzone są przez psychoterapeutów współpracujących z Centrum Psychoterapii i Edukacji Razem i Osobno.

Spotkania będą trwały godzinę, z czego 40 minut zajmie wykład z elementami doświadczenia, a 20 minut – rozmowy. Osoby, które zapiszą się na webinar i w procesie rezerwacji zaznaczą zgodę na newsletter, otrzymają nagranie webinara i prezentację. Zapisy będą uruchamiane na tej stronie miesiąc przed każdym Spotkaniem.

Harmonogram Otwartych Spotkań w RiO 2024/2025:

Wspólnota i autonomia, czyli… Razem i Osobno – 12 listopada 2024, prowadzenie – Małgorzata Tomaszewska-Mielczarek – warsztat się odbył, dziękujemy uczestnikom za liczne przybycie!

Nagranie webinara będzie dostępne od 1.02.2025 na naszym profilu YouTube

Praca z  queer’ową parą – 9 stycznia 2025, prowadzenie – Justyna Dubanik

Już przyjmujemy zapisy – zapraszamy!

Kontrakt w pracy z parą – 13 maja 2025, prowadzenie – Małgorzata Bułhak

Procesowe rozumienie pary w oparciu o interatywny cykl doświadczenia Zinkera – 23 września 2025, prowadzenie  – Małgorzata Tomaszewska-Mielczarek

Praca z indywidualną historią  w psychoterapii par – 18 listopada 2025, prowadzenie – Małgorzata Bułhak

Zdjęcie
Zdjęcie

Wspólnota i autonomia, czyli… Razem i Osobno

12 listopada 2024, prowadzenie – Małgorzata Tomaszewska-Mielczarek

„Podstawowy ludzki dylemat, od urodzenia do śmierci, brzmi: jak być połączonym z innym – i utrzymać siebie”. Ten cytat z Roberta Resnicka oddaje sedno rozważań, w które zagłębimy się podczas tego spotkania. Będziemy nawiązywać między innymi do Resnicków, Perlsa, Zinkera, Bubera i Bucaya. Podzielimy się doświadczeniem, w jaki sposób temat ten jest obecny w gabinecie psychoterapeuty par i jak z nim pracujemy jako gestaltyści.

Zdjęcie

Celem naszych webinarów jest dzielenie się wiedzą w obszarze psychoterapii par i dostarczenie psychoterapeutom wartościowej, praktycznej wiedzy dotyczącej pracy z parami. 

W trakcie seminariów omawiamy zarówno teoretyczne podstawy wybranych zagadnień, jak i ich praktyczny wymiar. Webinary transmitowane na żywo kończą się sesją Q&A, podczas której można zadać prowadzącym pytania i podzielić się własnymi doświadczeniami czy refleksjami.