Regulamin
W tym dokumencie opisujemy, jak możesz skorzystać ze świadczonych przez nas usług.
Jeżeli w dokumencie piszemy:
“my” – oznacza to Centrum Psychoterapii i Edukacji – Razem i Osobno (Centrum)
“Terapeuta” – oznacza psychoterapeutę, który świadczy usługi w Centrum Psychoterapii i Edukacji –
Razem i Osobno
“Ty” lub “Klient” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych przez Centrum Psychoterapii i Edukacji – Razem i Osobno
Możesz się z nami skontaktować:
- mailowo: kontakt@razemiosobno.pl
- telefonicznie: +48 452 35 65 83
Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Centrum Psychoterapii i
Edukacji – Razem i Osobno). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na
końcu tego dokumentu.
Akceptując Regulamin wyrażasz zgodę, abyśmy przetwarzali (czyli przede wszystkim przechowywali) te informacje dotyczące Twojego zdrowia, które nam przekażesz. Zgodnie z prawem informacją o stanie zdrowia jest już sam fakt zapisania się na psychoterapię, więc Twoja zgoda jest niezbędna w celu zarezerwowania spotkania. Wszystkie informacje, jakie nam przekażesz, będziemy przetwarzać w niezbędnym zakresie, z poszanowaniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i tajemnicy zawodowej. W szczególności nie będziemy ich, bez wyraźnej podstawy prawnej, przekazywać dalej ani wykorzystywać w innych celach niż świadczenie usług na Twoją rzecz. Wszystkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
I. Jakie usługi świadczymy?
- Świadczymy usługi zarówno stacjonarnie, w naszych gabinetach, jak i online.
- Są to między innymi następujące usługi:
a) psychoterapia indywidualna,
b) psychoterapia par,
c) szkoła psychoterapii par,
d) treningi psychoterapeutyczne,
e) seminaria dla psychoterapeutów,
f) warsztaty dla psychoterapeutów. - Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania,
znajdziesz na Stronie www.razemiosobno.pl oraz w naszym Centrum. - Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań,
poinformujemy Cię o zmianie cen. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym
zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
II. Jak możesz umówić się na spotkanie?
5. Jeśli chcesz umówić się na spotkanie, musisz mieć ukończone 18 lat – świadczymy usługi
wyłącznie na rzecz pełnoletnich Klientów. Musisz mieć też pełną zdolność do czynności
prawnych.
6. Na spotkanie możesz się umówić:
a) za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego na Stronie,
b) telefonicznie.
7. Jeżeli chcesz się umówić:
a) za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego na Stronie – postępuj zgodnie z
instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji spotkania; konieczne
będzie m.in. podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu oraz
zaakceptowanie Regulaminu,
b) telefonicznie – szczegóły spotkania ustalimy podczas rozmowy; poprosimy Cię też o
podanie adresu e-mail i numeru telefonu.
8. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W momencie, kiedy dostaniesz tę
wiadomość, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi.
Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa.
9. Jeżeli umówisz się na Szkolenie, umowa dotyczy tego konkretnego Szkolenia. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia (pisemne, mailowe lub ustne).
Psychoterapia oznacza współpracę opartą na regularnych kontaktach. Jeżeli umówisz się na spotkanie psychoterapeutyczne, uznajemy, że decydujesz się na dłuższą współpracę, co oznacza, że rezerwujemy dla Ciebie od razu kilka kolejnych terminów spotkań. Zawarta przez nas umowa dotyczy wszystkich tych spotkań. Na treść umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia (pisemne, mailowe lub ustne), np. kontrakt terapeutyczny. Łącząca nas umowa zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym, jeśli odwołasz pierwsze spotkanie. W takim przypadku odblokujemy zarezerwowane dla Ciebie terminy (znowu będą dostępne dla innych Klientów).
10. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie i wymagamy płatności przed spotkaniem.
11. Za usługę możesz zapłacić w jeden ze sposobów dostępnych w ramach systemu obsługi
płatności internetowych.
12. W przypadku pierwszego spotkania link do płatności dostaniesz zaraz po umówieniu
spotkania. Dokonaj płatności w ciągu 24 godzin od otrzymania linku, w przeciwnym wypadku
możemy anulować rezerwację.
13. W przypadku kolejnych spotkań link do płatności dostaniesz 48 godzin przed ustalonym
terminem spotkania. Dokonaj płatności przed spotkaniem.
III. W jaki sposób świadczymy usługi?
WSZYSTKIE USŁUGI
14. Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wskażesz podczas rezerwacji
pierwszego spotkania. Jeżeli podczas tego spotkania Terapeuta uzna, że inny specjalista z
naszego Centrum będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.
15. Zarówno Ty, jak i Terapeuta możecie nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli druga strona
wyrazi na to zgodę i tylko na wspólnie ustalonych warunkach, np. co do sposobu wykorzystania
nagrań.
16. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, w
przypadku, gdy:
a) będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu
Twojemu lub innych osób,
b) świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub
prawa osób trzecich,
c) będziemy przypuszczać, że jesteś niepełnoletni lub nie masz pełnej zdolności do
czynności prawnych, a w Twoim imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
d) będziemy przypuszczać, że jesteś pod wpływem substancji psychoaktywnych lub
alkoholu,
e) będziesz agresywny lub będziesz naruszać nasze dobra osobiste,
f) nie uregulujesz należnych płatności.
17. Możemy rozwiązać łączącą nas umowę także w przypadku, gdy odwołasz co najmniej 3 kolejne spotkania w ramach psychoterapii. Przed rozwiązaniem umowy możemy się z Tobą skonsultować w celu omówienia przyczyn odwoływania spotkań i ustalenia zasad dalszej współpracy.
18. Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie
w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy
w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od
obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w
obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Twoje
lub innych osób.
19. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W
zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z
jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient oraz jaki był ich koszt. W przypadku
terapii par, w zaświadczeniu wskazane zostaną tylko dane tej osoby, która poprosiła o wydanie
zaświadczenia.
20. Terapeuci poddają swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W
ramach superwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym specjalistą.
Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie
konkretnego Klienta.
21. Pamiętaj, że:
a) podczas świadczenia usług Terapeuta ustala razem z Klientem cele procesu
terapeutycznego,
b) naszym zadaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za
decyzje podejmowane przez Klienta,
c) efekt procesu jest uzależniony od wielu czynników, nie możemy dać gwarancji
odniesienia oczekiwanego przez Klienta rezultatu,
d) jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszenie
samopoczucia psychicznego Klienta.
22. Terapeuta udzielający konsultacji ma prawo przekierować Cię do innego specjalisty, jeżeli uzna
taką zasadność, kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji oraz
informacjami uzyskanymi od Ciebie na konsultacji.
Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku psychoterapii?
- Sesje terapeutyczne odbywają się w stałych terminach.
- Terapeuta przedstawi Ci szczegółowe zasady dotyczące terapii. Może Cię też poprosić o
podpisanie kontraktu terapeutycznego. Kontrakt terapeutyczny to rodzaj umowy. Jest ona
zawierana między terapeutą a klientem w celu określenia szczegółowych warunków
współpracy w czasie trwania terapii.
Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku Szkoleń?
25. Szczegółowe informacje na temat konkretnych Szkoleń, takie jak zakres, forma, cena, kryteria
uczestnictwa w Szkoleniu i terminy wskazane są w ich opisie dostępnym na Stronie lub u osób
prowadzących Szkolenie.
26. W przypadku Szkoleń stacjonarnych ich cena nie obejmuje kosztów dojazdu, parkowania,
zakwaterowania, wyżywienia i innych kosztów, jeżeli nie zostały wyraźnie wskazane w ofercie. Cena każdego szkolenia obejmuje koszt wpisowego w wysokości 300 zł.
27. Jeżeli z oferty Szkolenia wynika, że liczba uczestników jest ograniczona, możemy odrzucić
zgłoszenia złożone po przekroczeniu tej liczby. Możemy także odrzucić zgłoszenia osób, które
nie spełniają kryteriów uczestnictwa w Szkoleniu.
28. W ciągu tygodnia od dokonania rezerwacji miejsca na Szkoleniu skontaktujemy się z Tobą w
celu przekazania zasad dotyczących konkretnego Szkolenia. Przekażemy Ci też informacje
dotyczące płatności. Warunkiem dokonania skutecznej rezerwacji miejsca na Szkoleniu jest
wpłacenie zaliczki.
29. Wpłacenie zaliczki jest równoznaczne z akceptacją zasad dotyczących Szkolenia.
30. Jeżeli nie wpłacisz zaliczki w ustalonym terminie, Twoja rezerwacja zostanie anulowana.
31. Jeżeli chcesz zrezygnować z udziału w Szkoleniu, wyślij do nas oświadczenie o rezygnacji
mailowo.
32. Jeżeli złożysz oświadczenie o rezygnacji ze Szkolenia:
a) nie później niż 6 tygodni przed rozpoczęciem Szkolenia, zwrócimy Ci zaliczkę pomniejszoną o koszt wpisowego określonego w pkt 26.
b) później niż 6 tygodni przed rozpoczęciem Szkolenia, zwrócimy Ci zaliczkę, ale
obciążymy Cię opłatą administracyjną w wysokości 50% opłaty za udział w Szkoleniu
(możemy potrącić tę kwotę z kwoty wpłaconej zaliczki).
c) później niż 14 dni przed rozpoczęciem Szkolenia, zwrócimy Ci zaliczkę, ale możemy obciążyć Cię opłatą administracyjną w wysokości 80% opłaty za udział w Szkoleniu (możemy potrącić tę kwotę z kwoty wpłaconej zaliczki).
33. Możemy zmienić program Szkolenia (osoby prowadzące, tematy, godziny, termin, miejsce),
jeżeli, pomimo zachowania należytej staranności, pierwotny program będzie niemożliwy lub
znacznie utrudniony do zrealizowania, np. na skutek choroby osoby prowadzącej Szkolenie lub
innych zdarzeń będących poza naszą kontrolą.
34. Poinformujemy Cię o zmianach, o których mowa powyżej mailowo.
35. Możemy odwołać Szkolenie z ważnych przyczyn, w szczególności, jeżeli jest to uzasadnione
trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby zgłoszeń. W
takim przypadku o odwołaniu Szkolenia poinformujemy Cię mailowo najpóźniej 7 dni przed
terminem rozpoczęcia Szkolenia.
36. Możemy odwołać Szkolenie później niż w terminie wskazanym powyżej, jeżeli z powodu siły
wyższej, przeprowadzenie Szkolenia będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione. W takim
przypadku o odwołaniu Szkolenia poinformujemy Cię mailowo tak szybko, jak to będzie
możliwe.
37. Uiszczoną opłatę za Szkolenie, które zostało odwołane, zwrócimy Ci w ciągu 7 dni od dnia, w
którym poinformowaliśmy Cię o odwołaniu.
38. Możemy utrwalać i rozpowszechniać przebieg Szkolenia oraz wizerunek uczestników, którzy
wyrazili na to zgodę, dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz
promocyjnych.
39. Wszelkie prawa autorskie do utworów prezentowanych podczas Szkolenia (w szczególności
programu zajęć, sposobu jego przedstawienia oraz ćwiczeń prowadzonych w ramach
Szkolenia), a także materiałów edukacyjnych wykorzystywanych na Szkoleniu, stanowią
własność naszą lub osób prowadzących Szkolenie.
40. Uczestnicy nie mogą:
a) nagrywać ani w żaden inny sposób utrwalać (np. wykonywać zdjęć) przebiegu
Szkolenia (zarówno obrazu, jak i dźwięku, w całości ani w części),
b) utrwalać, zwielokrotniać lub rozpowszechniać, w całości lub w części, treści
udostępnianych w ramach Szkolenia, zwłaszcza utworów prezentowanych w ramach
Szkolenia, wizerunków i wypowiedzi uczestników oraz osób prowadzących, a także
materiałów edukacyjnych.
Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług online?
- W przypadku spotkania online jesteś zobowiązany/a posiadać:
a) komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i
mikrofon,
b) szybkie łącze internetowe,
c) dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,
d) aktywne konto poczty e-mail. - W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług
(np. Google Meet). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danych
osobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymi
dokumentami. - Po zarezerwowaniu spotkania dostaniesz link do spotkania online na wybranej platformie, np.
Google Meet. - Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki i
zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmy
zobowiązani do:
a) korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalny
system operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersja
komunikatora, z którego korzystamy,
b) korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,
c) ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,
d) zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich. - Dla efektywności terapii niezbędne jest prowadzenie sesji w odpowiednich warunkach. Odpowiednie warunki to przede wszystkim:
a) pomieszczenie, w którym będzie można swobodnie rozmawiać, jasne i ciche,
b) brak obecności osób trzecich w pomieszczeniu, w którym odbywasz sesję,
c) miejsce przed kamerą, które będzie pozwalało, żeby na ekranie widać było minimum twarz i ramiona,
d) wygodne siedzenie,
e) ważne, aby podczas sesji nie absorbowały Cię żadne inne czynności, np. związane z obowiązkami domowymi czy zawodowymi.Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania zapewnij sobie je i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę. Terapeuta również zobowiązany jest do zapewnienia sobie odpowiednich warunków. Jeżeli nie przygotujesz się do spotkania w sposób opisany powyżej, Terapeuta będzie mógł odmówić świadczenia Usługi. W takim przypadku nie będziesz uprawniony do zwrotu uiszczonej opłaty za sesję.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne
występujące na sprzęcie, z którego korzystasz, a które uniemożliwiają Ci prawidłowe
korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam się odbyć spotkania z przyczyn
technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Ci jakiekolwiek roszczenia, w tym w
szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
IV. Jak możesz odwołać spotkanie?
- Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na spotkaniu, niezwłocznie poinformuj o tym
Terapeutę telefonicznie lub SMSowo. - Jeżeli poinformujesz Terapeutę o odwołaniu spotkania z co najmniej 48 godzinnym
wyprzedzeniem, nie dostaniesz linku do płatności i nie powstanie obowiązek zapłaty. Jeżeli
mimo odwołania spotkania zgodnie z powyższymi zasadami, nasz system wygeneruje i wyśle
do Ciebie link do płatności – zignoruj go. - Jeżeli poinformujesz Terapeutę o odwołaniu spotkania później niż 48 godzin przed ustalonym
terminem, zostanie wygenerowany link do płatności i będziesz zobowiązany do jej uiszczenia
(nawet jeżeli nie pojawisz się na spotkaniu). - Jeżeli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, a dokonasz
już płatności, zaliczymy ją na poczet kolejnego spotkania.
V. Jak możesz odstąpić od zawartej umowy?
- Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawo
do odstąpienia od umowy uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takim
przypadku stosujemy następujące zasady:
a) możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy
(z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),
b) o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając
jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz
przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
c) zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż
14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotu
płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji,
d) jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy
rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z
usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.
VI. Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej umowy?
- Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z umową. Zakres naszej
odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z
postanowień Kodeksu Cywilnego. - Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo).
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie
rezultatu, możesz skorzystać z:
a) mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
Handlowej,
b) pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w
zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Jakie są zasady korzystania ze Strony?
- Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania
pozwalającego na przeglądanie stron internetowych. - Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym
dokumentem. - Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
a) możliwość zarezerwowania terminu usługi za pośrednictwem systemu rezerwacji,
b) blog z możliwością dodawania komentarzy,
c) formularz kontaktowy,
d) Newsletter. - Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy
umowę dotyczącą świadczenia tej usługi. - Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym,
jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwania nie
zaprzestaniesz naruszeń. - Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem
14-dniowego okresu wypowiedzenia. - Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego na
Stronie, postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Niezbędne będzie w szczególności
wybranie rodzaju usługi i terminu oraz zaakceptowanie Regulaminu. - Możesz publikować na blogu swoje komentarze.
- System komentarzy obsługiwany jest przez zewnętrznego operatora, na zasadach określonych
w jego regulaminie (zapoznaj się z nim przed dodaniem komentarza klikając we wskazany link). - Zakazane jest publikowanie komentarzy, które:
a) są nielegalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA),
b) wypełniają znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) naruszają prawa własności intelektualnej,
d) naruszają dobra osobiste,
e) nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych,
etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub
pochwalają taką nienawiść,
f) propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa,
g) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę fizyczną,
h) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym. - Jeżeli będziemy podejrzewać, że w związku z dodaniem komentarza popełniono lub może
dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby,
natychmiast informujemy o swoim podejrzeniu organy ścigania i przekazujemy wszystkie
dostępne informacje na ten temat. - Jeżeli uważasz, że na blogu znajduje się nielegalny komentarz, możesz nam to zgłosić mailowo.
W zgłoszeniu napisz, dlaczego uważasz, że komentarz stanowi nielegalną treść, wskaż o jaki
konkretnie komentarz chodzi, podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail). - W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy Cię o swojej decyzji w odniesieniu do
komentarza, którego ono dotyczy. - Jeżeli uznamy, że komentarz jest niezgodny z Regulaminem, możemy podjąć decyzję o
ograniczeniu widoczności komentarza, w tym usunąć komentarz lub uniemożliwić dostęp do
komentarza. - Możesz się odwołać od każdej naszej decyzji mailowo, w ciągu 14 dni od jej doręczenia. W
odwołaniu wyjaśnij, dlaczego nie zgadzasz się z naszą decyzją. Odwołania rozpatrujemy w
ciągu 14 dni. - Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail
zawierające informacje o oferowanych przez nas nowościach, promocjach, produktach lub
usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę
subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany
w formularzu zapisu na Newsletter). - Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy
dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu. - Newsletter będziemy przesyłać na adres e-mail wskazany podczas zapisu.
- Materiały udostępniane w ramach Newslettera są przeznaczone wyłącznie do Twojego
własnego użytku. Jakiekolwiek inne formy korzystania z materiałów naruszają prawa autorskie
– nasze lub innych podmiotów uprawnionych – i mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną
lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub
rozpowszechnianie materiałów. - Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link
zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera. - Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na Stronie, w szczególności na blogu.
- Wszelkie treści, zdjęcia, grafiki i inne materiały, które udostępniamy na Stronie są utworami
w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
stanowią naszą własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez naszej zgody nie
możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.
VIII. Na jakich zasadach umieszczamy na Stronie opinie?
- Opinie na temat naszych usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie są
przesyłane przez Klientów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na
Stronie. - Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości
poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych
za obraźliwe. - Zakazane jest przesyłanie opinii:
a) bez uprzedniego skorzystania z naszych usług,
b) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) naruszających dobra osobiste nasze lub osoby trzeciej. - Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
- Nie płacimy za wystawienie opinii.
- Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać nam wszelkie
błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
IX. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w
Polityce prywatności. - Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminu. Co do zasady naszą umowę będzie
regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą
Regulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas umowy, poinformujemy Cię o
tym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj
nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy umowę. - Regulamin podlega prawu polskiemu.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
postanowień zawieranej umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z
potwierdzeniem rezerwacji spotkania oraz przekazaniem aktywnego linku do treści
Regulaminu. - Treść Regulaminu jest dostępna bezpłatnie na Stronie.
- Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od 30 października 2024 roku.
- Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
a) Centrum Psychoterapii i Edukacji – Razem i Osobno – Centrum Psychoterapii
Relacyjnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy
Dzikich Jabłoni 12/5, 02-757 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego
– Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Warszawie, Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 1109950, o
kapitale zakładowym 50 000 złotych, NIP 521-407-27-84, REGON 528846774
b) Centrum – lokal, w którym świadczone są usługi pod adresem: ul. Francuska 16/6,
Warszawa
c) Strona – strona internetowa: www.razemiosobno.pl
d) Regulamin – ten dokument
e) Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej
f) Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi
działalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie
posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w
CEIDG
g) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta
h) Szkolenie – szkolenie, trening, warsztat lub inna podobna forma organizowana
przez Centrum Psychoterapii i Edukacji – Razem i Osobno.